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2008/06/16

Diesel Electric Hybrid Monster Truck


HEMATT-A3 Heavy Expanded Mobility Tactical Truck
HEMATT-A3大型拡張された機動性戦術的なトラック

POSTED June 13, 3:35 PM
http://www.examiner.com/x-325-Global-Warming-Examiner~y2008m6d13-Diesel-Electric-Hybrid-Monster-Truck
I’ve always wanted to get a big monster truck. Huge tires, sits really high off the road, good visibility, don’t have to worry about road obstructions like pot holes, goes in the snow, even take it off-road. The problem is that these big monster trucks don’t get very good gas mileage.
私は、常に大きい怪物トラックを得たかったです。巨大なタイヤ、道(良い可視性)を離れて本当に高くなっていますポット穴のような道障害について心配しません、雪の中に行きます、オフロードに考えさえしてください。問題は、これらの大きい怪物トラックがあまり良い燃費を得ないということです。

Well now Oshkosh Truck Corporation is manufacturing a truck using Diesel Electric Hybrid technology that increases fuel efficiency 20% over the truck it replaces. The HEMTT A3 truck is being built for the military, which is pretty demanding about reliability and performance. The truck has a 400 HP Cummins ISL Diesel Engine with a 305 KW electric generator. The generator charges a 1.5 MJ ultra-capacitor. The capacitor feeds power directly to electric motors mounted on the wheels. The vehicle can work off-road, climb a 60% grade, and achieve 65 mph on secondary roads. The truck weights 3000 pounds less than its conventional predecessor, but still can carry a 13 ton load.
かなり現在、Oshkosh Truck社はそれが交換するトラックの上に20%、燃料効率を上昇させるディーゼルElectric Hybrid技術を使用しているトラックを製造しています。HEMTT A3トラックは軍隊のために造られています。そして、それは信頼性とパフォーマンスについてかなり要求が多いです。トラックは、305KWの発電機で 400HPカミンズISLディーゼルEngineを持ちます。発電機は、1.5台のMJ超コンデンサに充電します。コンデンサは、直接、車に取り付けられる電気モーターに、力を供給します。車両はオフロードになることができて、60%の勾配を登ることができて、支線道路で65mphを成し遂げることができます。トラックはその従来の前作より少ない3000ポンドを重くするが、まだ13トン荷を運ぶことができます。

The capacitor is the heart of the drive system. It stores the equivalent of 0.42 Kwh, or equivalent to 0.035 gallons of gasoline (4.5 ounces). You can’t get very far on that amount of power so the vehicle does not work as a home plug-in. The capacitor does buffer the power from the engine allowing the engine to always run at an efficient speed. The capacitor provides for bursts of power when the vehicle accelerates and can capture the power from regenerative braking. That is what gives the vehicle its improved fuel economy.
コンデンサは、ドライブシステムの核心です。それは、0.42のKwh相当または0.035ガロンのガソリン(4.5オンス)への等価物を保存します。車両が家庭のプラグインとして動かないように、あなたはあまり遠く力のその量に乗ることができません。コンデンサは、エンジンが効果的な速度で常に動くのを許可しているエンジンから、力を守ります。車両が加速して、回生制動から力をとることができるとき、コンデンサは力の爆発の準備をします。それは、車両にその改善された燃費を与えることです。

The real point to discussing this vehicle is that this drive train technology could also be used on more conventional vehicles like cars or utility trucks. A capacitor in a car could allow for a smaller, lighter engine to be used. It would be optimized to run at peak efficiency. You can eliminate heavy parts like the transmission. More of the car becomes solid-state electronics which are very reliable. The capacitor also recovers the energy from braking. The number of cycles on the capacitor should be almost unlimited so it won't degrade over time like a battery. Assuming a 20% increase in efficiency, a 30 mpg car becomes a 36 mpg car. If every car on the road today used this technology, we would save about 1.9 million barrels of oil each day, along with a reduction in greenhouse gas emissions. You also could add a battery to this design to create a plug-in vehicle. The battery would not need the capacity to power the entire car (making it cheaper). It would only re-charge the capacitor; sort of like how a battery on a camera charges a capacitor that powers the flash. You might never need to run the engine just traveling around town.
この車両を議論することへの本当の点は、このドライブトレーン技術が車または実用向きのトラックのようなより従来の車両で使われることもできたということです。車のコンデンサは、より小型、より軽いエンジンが使われるのを許すことができました。ピークの効率で走ることは、最適化されます。あなたは、伝達のような重い部品を除去することができます。より多くの車は、非常に信頼できる固体電子工学になります。コンデンサも、制動からエネルギーを取り戻します。それがバッテリーのような時代にわたって分解しないように、コンデンサのサイクルの数はほとんど無制限でなければなりません。20%が効率が増加するならば、30mpgの車は36mpgの車になります。道の上のあらゆる車が今日このテクノロジーを使用するならば、温室効果ガス排出の縮小とともに、我々は毎日およそ190万バレルの油を保存するでしょう。あなたも、バッテリーをプラグイン車両を作製するというこの計画に加えることができました。バッテリーは、全ての車(それをより安くする)を動かす能力を必要としません。それは、コンデンサを再充電するだけです;ちょっと、カメラのバッテリーがフラッシュの原動力となるコンデンサに充電する方法が好きにしてください。あなたは、決してちょうど町を旅行しているエンジンを動かす必要はないかもしれません。

I was thinking that if you painted the truck a little better color, maybe black with lightning bolts or flames, it would be a really cool machine to drive around. You can get it with armour plating if you drive in a rough neighborhood. Put a camper on the back, put the family yacht on a trailer and you would be ready for a week-end camping at the lake. The truck can also work as a stand-alone electric generator so there would be plenty of power for the hot-tube and plasma TV. As a hybrid electric, I was wondering if they would let me use the HOV lane to drive to work. My wife pointed out, that people would see me coming and just get out of my way! I’m not planning on getting one anytime soon though. It would be a bit of a problem to park and I haven’t figured out how to get it into the garage, although maybe I could put the garage on the truck.
私は、あなたがトラック少しより良い色、多分稲妻ボルトによる黒または炎を描くだろうならば、まわりを運転することが本当にいかした機械であるだろうと思っていました。あなたが起伏の多い近所を追い込むならば、あなたは装甲めっきでそれを得ることができます。キャンパーを後ろに置いてください、家族のヨットをトレーラーに付けてください、そして、あなたは湖でキャンプしている週末の準備ができているでしょう。とてもそこの独立型発電機が熱いチューブとプラズマテレビのための多くの力で、トラックは動くこともできます。複合型電気として、私は彼らが私に車で出勤するためにHOV通路を使わせるかどうかわかっていませんでした。家内は指摘しました、その人々は私が来ているのを見て、ちょうど自分の道から出ます!私は、しかしすぐにいつでも1を得るつもりになっていません。駐車することはちょっとした問題です、そして、私はどのようにそれをガレージに入れるべきかについて、わかりませんでした、しかし、多分、私はガレージをトラックに付けることができたでしょう。
OshKosh Truck Corporation http://www.oshkoshtruck.com/

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