http://www.kalmarind.com/show.php?id=1182797
Kalmar Industries, part of Cargotec Corporation, continues to enhance its range of eco-friendly products and strengthen its reputation as an industry pioneer with the introduction of the world’s first straddle carrier equipped with a hybrid drive system. The company’s new Pro Future™ hybrid technology package is a modular option which can be fitted to its proven 7th generation Kalmar ESC W straddle carrier for genuine fuel savings of up to 25 or 30 percent.
Kalmar Industries(Cargotec社の一部)は、環境にやさしい製品のその範囲を強化して、複合型ドライブシステムを備えている世界初のまたがりキャリヤーの導入をもつ工業先駆者としてのその評判を強化し続けます。会社の新しいプロFutureハイブリッド技術パッケージは、最高25または30 パーセントの本物の燃料節減のためにその証明された第7の生成Kalmar ESC Wまたがりキャリヤーに取り付けられることができるモジュラーオプションです。
Kalmar’s EDRIVE® straddle carriers are currently used throughout the world’s container terminals. The new hybrid ESC W straddle carrier will significantly improve the machine’s cost per box efficiency by delivering more moves with less fuel. Units equipped with the hybrid package will carry Kalmar’s Pro Future™ green and white logo, further emphasising its green credentials to customers and stakeholders.
KalmarのEDRIVEまたがりキャリヤーが、世界の容器ターミナル中至る所で現在使われます。新しい複合型ESC Wまたがりキャリヤーは、より少ない燃料でより多くの動きを加えることによって、箱効率につき機械のコストを大幅に向上させます。複合型パッケージを備えている単位はKalmarのプロFuture緑と白いロゴを運びます。そして、顧客と投資家にその緑の証明書をさらに強調します。
Ilkka Annala, Vice President, Straddle Carrier product line, comments:
イルッカAnnala、副大統領、Straddle Carrier製品ライン、コメント:
“The cyclical operation of straddle carriers in container terminals is the foundation upon why hybrid technology lends such good results in a straddle carrier handling system. This type of operation is very transient and has suitable positive and negative energy peaks that can be utilised to save fuel.
「容器ターミナルの中のまたがりキャリヤーの周期的な活動は、複合型テクノロジーがシステムを取り扱っているまたがり航空会社のそのような良い業績を貸す理由の基盤です。この種の活動は非常に一時的で、燃料を保存するために利用されることができる適当な正と負のエネルギーピークを持ちます。
“Genuine reductions in energy use also mean genuine environmental protection, as the emissions of harmful greenhouse gases, such as CO2, are reduced considerably. On an annual level, more than 50 tonnes of CO2 emissions per straddle carrier can be eliminated while employing hybrid technology."
「有害な温室効果ガス(例えばCO2)の排出がかなり減らされて、エネルギー使用の本物の縮小も本物の環境保護を意味します。年間レベル上で、複合型テクノロジーを使用している間、またがりキャリヤーにつき50トン以上のCO2排出は除かれることができます。」
Kalmar’s Pro Future™ hybrid technology package allows hoist motors to be used as generators when lowering containers. The energy produced can be stored until it’s needed. Similarly, when machines are braking or decelerating, energy can be produced from the electric drive system and stored. The machine’s supercapacitor energy storage system draws on the saved energy before making further demands on the diesel engine for movement or lifting, thereby drastically reducing fuel consumption and emissions. An in-cab display shows the machine’s energy flow, thus the driving style can be further fine-tuned to make the most efficient use of the straddle carrier.
容器を降ろすとき、KalmarのプロFutureハイブリッド技術パッケージは巻き上げ機モーターを発電機として使われさせます。それが必要であるまで、発生されるエネルギーは保存されることができます。同様に、機械がブレーキをかけているか、減速しているとき、エネルギーは電気駆動システムから作り出されることができて、保存されることができます。機械のsupercapacitorエネルギー記憶装置は運動のためにディーゼルエンジンで更なる必要なものをするか、上がる前に節約されたエネルギーを引き起こします。そして、それによって大幅に燃料消費と放出を減らします。タクシーの表示は機械のエネルギー流を示します、このように、駆動スタイルはまたがりキャリヤーで最も多くの効率的利用をするためにさらに微調整されることができます。
The Pro Future™ hybrid technology package includes a supercapacitor energy storage system and a VSG (Variable Speed Generator) diesel-generator package with temperature-controlled fan technology. The VSG system optimises engine use by determining whether high or low engine power is needed, further reducing both energy consumption and pollution.
プロFutureハイブリッド技術パッケージは、温度に制御されたファンテクノロジーでsupercapacitorエネルギー記憶装置とVSG(可変的なスピードGenerator)ディーゼル発生器パッケージを含みます。VSGシステムは高いか低いエンジン力が必要かどうか決定することによってエンジン使用を最適化します。そして、エネルギー消費と汚染をさらに減らします。
Applying various stages of the Pro Future™ hybrid technology package to future ESC W models is also a possibility. Operators can use the most imminent technology on the platform of Kalmar’s proven and tested 7th generation ECS W straddle carrier without unnecessarily risking lower reliability or availability. This presents terminal operators with greater flexibility in their on-going quest to achieve superior dependability and performance by deploying the most economical methods and meeting increasingly stringent environmental requirements.
プロFutureハイブリッド技術パッケージのいろいろなステージを将来のESC Wモデルに適用することは、可能性でもあります。オペレーターは、必要以上に低い信頼性または有効性の危険を冒すことなく、Kalmarの証明されてテストされた第7の生成ECS Wまたがりキャリヤーのプラットホームで最も差し迫ったテクノロジーを使用することができます。これは、最も経済的な方法を展開して、ますます厳しい環境必要条件を満たすことによって優勢な信頼性とパフォーマンスを成し遂げるために、彼らの進行中の探索においてより大きな柔軟性で終端の演算子を発表します。
Note to editors:
エディタへの注:
Press information can be found on Kalmar’s website: www.kalmarind.com. Simply click on News Room to be taken to a list of recent press releases. Photographs to accompany this press release are also available on the Kalmar website, by clicking on Press Pictures. The caption for the photographs reads:
プレス情報は、Kalmarのウェブサイトで見つかることができます:www.kalmarind.com。単に最近のプレスリリースのリストにされる News Roomをクリックしてください。プレスPicturesをクリックすることによって、このプレスリリースを伴う写真は、Kalmarウェブサイトでも利用可能です。写真のためのキャプションは、読めます:
“Kalmar, the world’s leading supplier of straddle carriers and the frontrunner in developing eco-friendly solutions, is the first manufacturer to offer straddle carriers equipped with hybrid technology.”
「Kalmar(またがりキャリヤーの世界の主要な供給元と環境にやさしい解決を開発することでのfrontrunner)は、複合型テクノロジーを備えているまたがりキャリヤーを提供する最初のメーカーです。」
Kalmar is a global provider of container and heavy duty materials handling equipment, automation applications and related services. It is the world's leading supplier of cargo handling equipment to ports, terminals and intermodal facilities.
Kalmarは、容器の世界的な提供者と器材、オートメーションアプリケーションと関連したサービスを取り扱っている耐久性材料です。港、ターミナルとインターモダル施設に器材を取り扱うことは、貨物の世界の主要な供給元です。
Every fourth container or trailer transfer at terminals around the world is handled by a Kalmar machine. The company also supplies a wide range of machines to demanding industrial customers for applications as diverse as handling steel and paper to shunting road trailers at distribution hubs.
世界中の終端のあらゆる第4の容器またはトレーラー移動は、Kalmar機械で処理されます。同社も、配布中心に道トレーラーを転じることに鋼と紙を取り扱うのと同じくらい多様なアプリケーションのために、大変な産業の顧客に広範囲にわたる機械を供給します。
Kalmar is also leading the way in port automation applications with its application of unmanned container handling technology, on-board smart features and remote maintenance products developed in co-operation with customers and partners.
Kalmarは、顧客とパートナーと協力して開発されるテクノロジー、オンボードスマートな特徴とリモートメンテナンス製品を処理している無人の容器のその使用で、港オートメーションアプリケーションでも先導しています。
Kalmar's product range is complemented by a large range of value added services such as maintenance contracts and fleet management. Production plants are situated in Sweden, Finland, the Netherlands, Malaysia, China and the USA. Kalmar's net sales were EUR 1.343 billion in 2007.
Kalmarの製品範囲は、付加価値サービス(例えばメンテナンス契約と艦隊管理)のかなりの範囲によって補われます。生産プラントは、スウェーデン、フィンランド、オランダ、マレーシア、中国と米国に位置しています。 Kalmarの正味の売上高は、2007年のEUR 13億4300万でした。
Kalmar is part of Cargotec Corporation, the world's leading provider of cargo handling solutions, which are used in local transportation, terminals, ports, distribution centres, and ships. In 2007, Cargotec's net sales were EUR 3.018 billion. Cargotec's class B shares are listed on the Helsinki Stock Exchange.
KalmarはCargotec社の一部です。そして、貨物の世界の主要な提供者が解決を取り扱います。そして、それがローカル輸送機関、ターミナル、港、配布センターと船で使われます。2007年に、Cargotecの正味の売上高は、EUR 30億1800万でした。CargotecのクラスB株式は、ヘルシンキ証券取引所でリストされます。
For more information:
詳細な情報のために:
aija.kalander@kalmarind.com
ここにはトップやアーカイブページで省略される(記事単独ページでだけ表示される)文章を書きます。
0 件のコメント:
コメントを投稿