The chargePoint Network
Coulomb Technologies Introduces New Smart Charging Infrastructure for Plug-In Vehicles
クーロンテクノロジーはプラグイン車両のための新しい高性能な料金を請求している基盤を導入する
Coulomb Technologies is introducing a new smart charging infrastructure for plug-in vehicles, including Extended Range Electric Vehicles (EREVs such as the Volt), Plug-in Hybrid Electric Vehicles (PHEVs), and Battery Electric Vehicles (BEVs).
クーロンTechnologiesは、 Extended Range Electric Vehicles(VoltのようなEREVs)、Plug-in Hybrid Electric Vehicles(PHEVs)とバッテリーElectric Vehicles(BEVs)を含むプラグイン車両のために、新しい高性能な料金を請求している基盤を持ち出しています。
Coulomb’s ChargePoint Network includes public charging stations, a consumer subscription plan and utility grid management technology for electric utility companies to smooth electrical demands on the grid. The infrastructure solution will be showcased with GM’s Saturn Vue Plug-in Hybrid at the Plug-In 2008 Conference & Exposition 22-24 July in San Jose, California.
クーロンのChargePoint Networkは、格子でスムーズな電気必要なものに、電気的な電力会社のために公的な帯電ステーション、消費者申込計画と実用向きの格子管理技術を含みます。基盤ソリューションは、サンノゼで22-24の7月、Plug-In 2008会議とExpositionでGMのサターンヴューPlug-in Hybridで公開されます、カリフォルニア。
Coulomb’s ChargePoint Network integrates three components:
クーロンのChargePoint Networkは、3つの構成要素を集積します:
Smartlet Charging Stations. Smartlet Charging Stations are at the edge of the ChargePoint network. They perform bi-directional energy metering and control, user authentication, and apply 802.15.4 wireless local area network technology, enabling a subscription model through communication with a data center.
Smartlet 帯電ステーション。Smartlet Charging Stationsは、ChargePointネットワークの端にあります。彼らは双方向性エネルギーを実行しますメーターで測る、そして、支配(ユーザー認証)、そして、データセンターでコミュニケーションを通して申込モデルを使用可能にして、802.15.4無線LAN技術を適用してください。
Smartlet Communications Network. The network is a high reliability meshed network using 802.15.4 technology and GSM/GRPS technology to communicate with the Network Operating System for user authentication, access control, energy flow control and energy metering.
Smartlet通信ネットワーク。ネットワークは、802.15.4技術とGSM/GRPS技術をユーザー認証のためにネットワークOSと通信するのに用いられている高い信頼性かみ合うネットワーク、アクセス制御、エネルギー流支配とエネルギーですメーターで測ります。
ChargePoint Network Operating System (NOS). The NOS manages the Smartlet Charging Stations through the Smartlet Communications Network. The ChargePoint Network also provides web portals for subscribers, hosts and utilities. Functions include user authentication, access control, energy flow control, location management, utility company policy administration, user portal, host property portal, utility portal and GPS system interface.
ChargePoint は、オペレーティングシステム(NOS)をネットワーク化します。NOSは、Smartlet Communications Networkを通してSmartlet Charging Stationsを管理します。ChargePoint Networkも、ウェブ入口を加入者、ホストとユーティリティに提供します。機能は、ユーザー認証、アクセス制御、エネルギー流支配、場所管理、電力会社方針管理、ユーザー入口、ホスト資産入口、ユーティリティ入口とGPSシステムインターフェースを含みます。
There are currently three configurations of the CT1000 Smartlet Charging Stations:
CT1000 Smartlet Charging Stationsの3つの構成が、現在あります:
Smartlet CT1000 110V Pole Mount Model. This model straps onto a streetlight. Since conduit is already available at a streetlight pole, the installation cost associated with this model is greatly reduced. The Smartlet Pole Mount model only supports 110V/15A charging.
Smartlet CT1000は、110V、モデル山を棒で支えます。街灯の上のこの典型的なひも。パイプが街灯柱ですでに利用できるので、このモデルと関連したインストールコストは大いに下げられます。Smartletポール山モデルは、課金している110V/15Aを支持するだけです。
Smartlet CT1000 110V Bollard Model. This model stands on its own and is designed for curbside and parking structure installation. It supports 110V/15A charging.
Smartlet CT1000 110V小柱モデル。このモデルは単独で立っていて、歩道とパーキングビルインストールのために設計されます。それは、課金している110V/15Aを支持します。
Smartlet CT1000 Dual Mode (110V and 220V) Bollard Model: This model is also a bollard and supports 110V 15 Amp and 220V 15A charging.
Smartlet CT1000は、モード(110Vと220V)小柱モデルを往復分離道路化します:このモデルは小柱でもあって、課金して110Vの15のAmpと220V 15Aを支えもします。
Coulomb is developing a Level 2 Smartlet family of charging stations for charging rates up to 220V 70 AMPs for release in 2009. Future Smartlet Charging Stations will share the same Smartlet Communications Network and ChargePoint Network Operating System.
クーロンは、2009年にリリースのために率を220Vの70のAMPsにつけておくために、帯電ステーションのLevel 2 Smartletファミリーを開発しています。将来のSmartlet Charging Stationsは、同じSmartlet Communications NetworkとChargePointネットワークOSを共有します。
Coulomb envisions that most users will subscribe to the ChargePoint Network, although drivers will be able to purchase a single use via cell phone or credit card payment stations.
クーロンは大部分のユーザーがChargePoint Networkに同意すると想像します、しかし、ドライバーは携帯電話またはクレジットカード支払いステーションを通して一回の使用を購入することができます。
A typical use scenario is that a subscriber finds the nearest available charging station using a navigation system. He or she parks next to the Smartlet Charging Station. For 110V charging, the subscriber will swipe a key fob to be authenticated at the station, unlocking the Smartlet access door. After plugging in the cord, the door will lock in a partially open position to secure the cord and begin charging. After charging is complete, the subscriber will scan the key fob again to deactivate the charging station and unlock the access door. The cost of the transaction will be displayed on the charging station. The driver will replace the cord into its original position and can then drive away.
典型的使用シナリオは、加入者が最も近い利用できる帯電ステーションがナビゲーションシステムを使っているのを発見するということです。彼または彼女は、 Smartlet Charging駅の隣に駐車します。料金を請求している110V、加入者は駅で認証される重要な時計飾りを盗みます。そして、Smartletアクセスドアの錠を開けます。コードを接続した後に、ドアはコードを固定して、料金を請求し始める部分的に開いた立場で錠が掛かります。料金を請求することが完全だったあと、加入者は帯電ステーションの使用をやめて、アクセスドアの錠を開けるために再び重要な時計飾りを調べます。業務の費用は、帯電ステーションに表示されます。ドライバーはその最初の立場にコードにとって代わって、それから車で走り去ることができます。
For 220V charging, the cable is attached to the Smartlet Charging Station and the driver need only connect the 220V pistol grip connector to the car and then swipe the ChargePoint key fob at the Smartlet to enable charging.
料金を請求している220V、ケーブルはSmartlet Charging駅に付けられます、そして、ドライバーは220Vのピストル形の握りコネクタを車に接続しなければならなくて、それから、料金を請求することを可能にするためにSmartletでChargePointキー時計飾りを盗まなければならないだけです。
The subscriber concept allows for regional roaming and for charging at any charging station that is part of the ChargePoint Network.
加入者概念は、地域に歩き回るために、そして、ChargePoint Networkの一部であるどんな帯電ステーションにでも突っ込むために考慮に入れます。
We have developed a scalable, smart charging infrastructure that provides municipalities and parking lot owners a recurring income stream through public charging stations that are easy to install and maintain. Our complete technology solution also provides electric utility companies a means to control the load that plug-in vehicles put on the grid and a means to compute and implement taxes on electricity as a transportation fuel.
我々は、設置して、維持するのが簡単である公的な帯電ステーションを通って自治体と駐車場のオーナーに繰り返されている収入流を提供する、スケーラブルな、高性能な料金を請求している基盤を開発しました。我々の完全なテクノロジーソリューションも、電気的な電力会社にプラグイン車両がグリッドに置いた荷と輸送燃料として電気に対する税金を計算して、インプリメントする手段を制御する手段を提供します。
—Richard Lowenthal, CEO of Coulomb Technologies
―Richardレーヴェンタール、クーロン技術のCEO
Coulomb Technologies has two inter-related businesses: a product sales business and a service business. Smartlet Charging Stations are sold to municipalities and parking lot owners as capital equipment in a business-to-business model. Charging access is sold to drivers of plug-in vehicles as a subscription service in a business-to-consumer model. Both the Smartlet Charging Stations and ChargePoint Network Operating System will be available in Q4 2008.
クーロンTechnologiesには、2つの相互関係のある企業があります:製品販売事業とサービス事業。Smartlet Charging Stationsは、産業間モデルの主要な器材として、自治体と駐車場のオーナーに売られます。アクセスを満たすことは、ビジネス-消費者へのモデルの申込サービスとして、プラグイン車両のドライバーに売られます。Smartlet Charging StationsとChargePointネットワークOSは、Q4 2008に利用できます。July 21, 2008 in Electric (Battery)
0 件のコメント:
コメントを投稿